Archivos del blog

sábado, 28 de junio de 2008

+ Hominumque Piscator +

.
...Tu es Petrus, et super hanc petram
aedificabo ecclesiam meam...
..
V: Oremus pro Pontifice nostro Benedicto
.
R.: Dominus Conservet eum, et vivificet eum, et beatum faciat eum in terra, et non tradat eum in animam inimicorum eius.
.
V.: Tu es Petrus
.
R.: Et super hanc petram aedificabo Ecclesiam meam
.
V: Oremus
.
V: Deus, qui providéntiæ tuæ consílio super beátum Petrum, céteris Apóstolis præpósitum, Ecclésiam tuam ædificári voluísti, réspice propítius ad Papam nostrum Benedícto, et concéde, ut, quem Petri constituísti successórem, pópulo tuo visíbile sit unitátis fídei et communiónis princípium et fundaméntum. Per Dóminum nostrum Iesum Christum, Fílium tuum, qui tecum vivit et regnat in unitáte Spíritus Sancti, Deus, per ómnia sæcula sæculórum.
.
R: Amen
..
V: Deus, ómnium fidélium pastor et rector, fámulum tuum Benedícto, quem pastórem Ecclésiæ tuæ præésse voluísti, propítius réspice; da ei, quæsumus, verbo et exémplo, quibus præest profícere, ut ad vitam, una cum grege sibi crédito, pervéniat sempitérnam. Per Dóminum nostrum Iesum Christum, Fílium tuum, qui tecum vivit et regnat in unitáte Spíritus Sancti, Deus, per ómnia sæcula sæculórum.
.
R: Amen
..
Christus vincit
.
Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat.
Exaudi, Christe. Tu illum adjuva.
Feliciter ! Feliciter ! Feliciter !
..
BENEDICTO, SUMMO PONTIFICI ET UNIVERSALI PAPAE, VITA ET SALUS PERPETUA.
.
Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat.
Salvator mundi. Tu illum adjuva.
Sancte Paule. Tu illum adjuva.
Sancte Petre. Tu illum adjuva.
Exaudi Christe, Exaudi Christe
..
BENEDICTO, ROMAE EPISCOPO ET OMNI CLERO SIBI COMMISSO, PAX, VITA ET SALUS CONTINUA
.
Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat.
Sancta Maria. Tu illum adjuva.
Sancte Carole. Tu illum adjuva.
Sancte Joanne. Tu illum adjuva.
Exaudi Christe, Exaudi Christe.
.
EPISCOPIS ET ABBATIBUS ET OMNIBUS SIBI COMMISSIS PAX, SALUS ET VERA CONCORDIA
..
Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat.
.
Sancte Martine. Tu illos adjuva.
Sancte Benedicte. Tu illos adjuva.
Sancte Augustine. Tu illos adjuva.
Exaudi Christie, Exaudi Christe
.
ROMAE POPULO PAX, SALUS ET VICTORIA
..
Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat.
Redempto mundi. Tu illum adjuva.
Sancte Audoene. Tu illum adjuva.
Sancte Romane. Tu illum adjuva.
Exaudi Christe, Exaudi Christe
.
MISERICORDIA ET AUXILIUM NOSTRUM
..
Lux, via et vita nostra.
Tempora bona veniant
Redempti sanguine Christi.
Fortitudo et victoria nostra.
Christus vincit, Christus regnat, Christus imperat.
Pax Christi veniat.
.
Feliciter ! Feliciter ! Feliciter !
..
IPSI SOLI, LAUS ET JUBILATIO, PER INFINITA SAECULA SAECULORUM. AMEN
.
Ipsi soli, laus et jubilatio, per infinita saecula saeculorum. Amen
.
Ipsi soli, laus et imperium, gloria et potestas per immortalia saecula saeculorum.
.
Amen
..
Ipsi soli, laus et imperium, gloria et potestas per immortalia saecula saeculorum.
.
Amen
.
Regnum Christi veniat
Regnum Christi veniat.
Deo gratias.
.
Amen.
..
EL EDIFICIO COSTANTINIANO
.
El emperador Constantino, que reinó desde el 306 al 332, puso fin a las persecuciones contra los cristianos con el Edicto de Milán del 313, que estableció la libertad de culto. Asimismo favoreció la construcción de lugares de culto cristianos, sobre todo el vinculado a la memoria del Apóstol.
.
Hizo construir sobre la tumba un lugar de culto de pequeñas dimensiones, lo que induce a pensar que en el lugar existía antes una domus ecclesiae, una iglesia doméstica. El papa Silvestre I (314-335) consagró la Basílica el 18 de noviembre del 324.
.
Tras las importantes obras llevadas a cabo en 2006 se puede ver en el suelo el ábside orientado hacia el este, según la costumbre.
..
La grandiosa Basílica de los Tres Emperadores.Con el fin de poder ampliar la Basílica, que se había quedado pequeña ante el gran flujo de peregrinos, fue necesario cambiar su orientación, de este a oeste.Su estructura es bizantina, tiene 131,66 m. de largo, 65 m. de ancho y una altura de 30 m.
.
Fue consagrada en el 395 por el papa Siricio (384-399).Con sus cinco naves (una gran nave central de 29,70 m., y cuatro naves laterales), sus 80 columnas monolíticas de granito y su cuadripórtico (largo 70 m.), es la basílica romana más grande de la época, hasta la reedificación de San Pedro.Los Papas dan testimonio del amor de la Iglesia por esta lugar reformando y embelleciendo la Basílica con adiciones en los siglos venideros de frescos, mosaicos, pinturas, capillas.
..
1) Las importantes excavaciones en torno a la tumba sacaron a la luz el ábside de la primera basílica de Constantino, de principios del siglo IV, que puede verse a través de un cristal. No se excluye que estos cimientos escondan los restos del antiguo tropaeum, monumento conmemorativo erigido sobre la tumba del Apóstol.
.
2) Teodosio, Arcadio y Valentiniano II encargan en el 386 los trabajos al arquitecto Cyrias. La Basílica será terminada bajo su sucesor Honorio, como reza la inscripción del Arco de Triunfo, llamado de Gala Placidia, hermana del emperador que la terminó.
.
VIDEO DE LA LITURGIA
.
video
.
Aurea luce et decore roseo,lux lucis, omne perfudisti sæculum,decorans cælos inclito martyriohac sacra die, quæ dat reis veniam.lanitor cæli, doctor orbis pariter,iudices sæcli, vera mundi lumina,per crucem alter, alter ense triumphans,vitæ senatum laureati possident.
.
O Roma felix, quæ tantorum principumes purpurata pretioso sanguine,non laude tua, sed ipsorum meritisexcellis omnem mundi pulchritudinem.
.
Olivæ binæ pietatis unicæ,fide devotos, spe robustos maxime,fonte repletos caritatis geminæpost mortem carnis impetrate vivere.
.
Sit Trinitati sempiterna gloria,honor, potestas atque iubilatio,in unitate, cui manet imperiumex tunc et modo per æterna sæcula.
.
LA ABADÍA BENEDICTINA
..
La presencia de una comunidad monástica se remonta al papa Gregorio I, Magno (590-604).Pero es el papa Gregorio II quien constituye de manera estable la comunidad benedictina, aún existente.En el 936 Odón de Cluny emprende la reforma monástica y desde entonces el abad toma el nombre de “abbas et rector Sancti Pauli”.El abad más célebre es el monje Hildebrando de Soana, quien, tras haber trabajado en la renovación de la Basílica y de la vida de su monasterio, fue elegido Papa con el nombre de Gregorio VII (1073-1085) y emprende la reforma de la Iglesia, llamada reforma gregoriana.
.
La abadía controlaba entonces un amplio patrimonio feudal.Conocerá periodos de gran esplendor espiritual, pero también periodos oscuros, hasta la confiscación de sus bienes en 1870; los monjes, sin embargo, jamás abandonaron el oficio junto a la tumba del Apóstol.La actividad monástica reanudó con vigor antes de los comienzos del siglo XX , dedicándose de manera especial al ministerio de la Penitencia y a la obra de la unidad de los cristianos.Aquí el papa Juan XXIII anunció el 25 de enero de 1959 la convocación del Concilio Vaticano II.La Biblioteca antigua posee más de 10.000 volúmenes del siglo XV al siglo XVII (con ediciones de los maurinos y bolandistas) mientras que la moderna posee más de 100.000.
..
Pax et Bonum,
.
+ Clara de Asís +
contacto@juventutem.com.ar

No hay comentarios.:

Publicar un comentario